مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 15:002020-10-24سياسي

127 هکتار بافت فرسوده در شهر نهاوند شناسایی شده است


مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: 127 هکتار بافت فرسوده در نهاوند شناسایی شده که بیشتر در مناطق مرکزی شهر قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مالمیر ظهر شنبه در بازدید از بافت تاریخی نهاوند گفت: میراث فرهنگی شامل آثار باقی مانده از گذشتگان و نشانگر حرکت انسان در طول تاریخ است که با شناسایی و حفظ آن، زمینه شناخت هویت و خط حرکت فرهنگی میسر می شود و از این طریق زمینه های عبرت برای انسان فراهم می شود.

وی گفت: میراث فرهنگی و ابنیه های تاریخی بیان کننده پیشینه تاریخی، تمدن و فرهنگ و جاذبه های طبیعی هر کشوری است که شکل گیری و به وجود آمدن آن در طی سال های متمادی صورت گرفته است.

مالمیر بابیان اینکه نیروها و عواملی که پدیدآورنده این گونه آثار طبیعی و انسانی هستند، در طول زمان و در شرایط مکانی خاص خود عملکردهای متفاوتی داشته اند، گفت: آنچه ما امروز شاهد آن هستیم و تحت عنوان میراث طبیعی و فرهنگی از آن نام می بریم در بعد طبیعی آن حاصل تأثیر عوامل طبیعی بر یکدیگر و دخل و تصرف عوامل انسانی بر آنهاست که چشم اندازهای متنوعی را به وجود آورده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: 127 هکتار بافت فرسوده در شهر نهاوند وجود دارد که این بافت فرسوده بیشتر در مناطق مرکزی شهر از جمله خیابان معلم، دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

127 هکتار بافت فرسوده در شهر نهاوند شناسایی شده است

127 هکتار بافت فرسوده در شهر نهاوند شناسایی شده است