مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-24فرهنگي

10 شخصیت مرد ماندگار سینمای بعد از انقلاب


در سینمای ایران نقش ها و شخصیت های خاص، جذاب، چند وجهی و به یاد ماندنی کم نیست و قطعا انتخاب برای ارائه لیستی با محدودیت تعداد مشکل های زیادی بر سر راه انتخاب کننده قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصرایران در ادامه نوشت: لیست حاضر یک انتخاب 10 گزینه ای از میان تعداد زیادی نقش هاست که می توانند آنها هم در دسته بندی قرار گیرند.

شخصیت ها فقط از میان فیلم های سینمایی انتخاب شده اند و قطعا سریال های تلویزیونی زیادی هم هستند که دارای نقش های منحصربفرد با بازی هایی یگانه اند.

(ترتیب بر اساس سال تولید آثار است) کمال الملک (جمشید مشایخی) / کمال الملک (علی حاتمی) / 1362 کمال الملک یکی از شخصیت های جذابی است که از دنیای حقیقی پا به دنیای قصه و سینما گذاشته است.

در فیلم، برشی از زندگی این شخصیت را می بینیم.

بی شک جمشید مشایخی برای ایفای نقش شخصیتی چون کمال الملک بهترین انتخاب بوده است.

وقار و آرامش توام با ابهتی که در رفتار و حرکات او وجود داشت و چهره ای که کاملاً تماشاگر را به یاد یک شخصیت اهل هنر می انداخت، کاراکتر کمال الملک را به یکی از ماندگارترین شخصیت های سینما تبدیل کرده.

البته ستاره هایی مانند علی نصیریان، محمدعلی کشاورز در فیلم، قاب های تماشایی آن و دیالوگ های ماندگارش نیز از جذابیت های فیلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شخصیت مرد ماندگار سینمای بعد از انقلاب

10 شخصیت مرد ماندگار سینمای بعد از انقلاب