مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-24اجتماعي

افتتاح 9 مرکز مشاوره و توان بخشی در خراسان رضوی


در حال حاضر در حال طراحی بسته تحولی خانواده محور هستیم که هفت برنامه ویژه در این بسته برای نقش دهی به نظام خانواده محقق خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر در حال طراحی بسته تحولی خانواده محور هستیم که هفت برنامه ویژه در این بسته برای نقش دهی به نظام خانواده محقق خواهد شد.

سیدجواد حسینی در آیین افتتاح همزمان 9 مرکز مشاوره و توان بخشی در خراسان رضوی، نظام تعلیم و تربیت در حوزه استثنایی را دارای سه ویژگی مهم دانست و اظهار کرد: اولین ویژگی این معاونت در آموزش و پرورش این است که همه ماموریت های نظام تعلیم و تربیت به طور خاص را شامل می شود، دوم اینکه بخش زیادی از ماموریت های سازمان بهزیستی در حوزه مددکاری در زمره ماموریت های این معاونت است و علاوه بر این ها در طرح سنجش، طرح تلفیق فراگیر و مراکز ویژه اختلالات یادگیری به آموزش و پروش عمومی هم خدمات ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش استثنایی خانواده به نسبت آموزش و پرورش عادی جدی تر تلقی می شود، خاطرنشان کرد: 24 مرکز راهنمایی و توانبخشی در طول یک سال و 6 ماه اخیر در کشور راه اندازی شده است و امروز با راه اندازی این 9 مرکز، تعداد مراکز راهنمایی و توان بخشی ما به طور کلی به 42 مرکز در سطح کشور می سد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 9 مرکز مشاوره و توان بخشی در خراسان رضوی

افتتاح 9 مرکز مشاوره و توان بخشی در خراسان رضوی