مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-24اقتصادي

لزوم شناخت استعدادهای خلاق در حوزه تولید ملی اسباب بازی


محسن حموله یکی از دست آوردهای مهم رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی را شناسایی و پرورش استعدادهای خلاق در حوزه اسباب بازی و کمک به تولیدکنندگان برای بهره ‏مندی از طرح های ایرانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حموله مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین معرفی برترین های سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی گفت: این رویداد با هدف گردهم آیی طراحان، تولیدکنندگان و صاحب نظران حوزه اقتصاد فرهنگ و به منظور گفت وگو درباره ی ایده ها و طرح های نو در صنعت اسباب بازی برگزار می شود.

وی افزود: از سال 1399 رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی با حضور صاحبان و دست اندرکاران این صنعت آغاز شد تا فرصتی برای طراحان و ایده پردازان عرصه ی اسباب بازی فراهم شود و در تعاملی سازنده، شاهد رشد، پویایی و بالندگی این صنعت باشیم.

حموله هم چنین تقویت ارتباطِ میان طراحان و ایده پردازان با تولیدکنندگان و فروشندگان اسباب بازی و حمایت و پشتیبانی از آن ها و ایجاد بستری مناسب برای معرفی ایده های نوآورانه به منظور سرمایه گذاری در این بخش را از اهداف برگزاری این رویداد برشمرد.

او اهداف دیگر رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی در این دوره را ترویج، توسعه و تشویق فرهنگ خلاقیت و فناوری مبتنی بر نوآوری، شناسایی اید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناخت استعدادهای خلاق در حوزه تولید ملی اسباب بازی

لزوم شناخت استعدادهای خلاق در حوزه تولید ملی اسباب بازی