مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-24اقتصادي

وجود 115 واحد تولیدی تعطیل در شهرک های صنعتی زنجان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان از وجود 115 واحد تولیدی تعطیل در شهرک های صنعتی زنجان خبر داد و گفت: میانگین تعطیلی واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی کشور 20 درصد و در زنجان نزدیک به 2 درصد است.

- محمدرضا آبی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مجموعه استانی با حمایت دستگاه قضایی اقدامات بسیاری در حمایت از واحدهای تولیدی انجام داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه حتی در زمان جنگ نیز به این شکل فشار اقتصادی به کشور وارد نبود، اضافه کرد: با این حال با تمام قوا تلاش شده است که تولید سرپا باشد و اشتغال لطمه نخورد.

وی با اشاره به ظرفیت استان زنجان در بحث تولید گوجه فرنگی گفت: باید از این ظرفیت ها در راستای ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغالزایی استفاده شود.

آبی پور در ادامه از فعالیت 840 واحد شهرک صنعتی و 44 هزار واحد صنعتی خبر داد و افزود: در استان زنجان 20 شهرک و ناحیه صنعتی با 800 واحد تولیدی مستقر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان با وجود 115 واحد تولیدی تعطیل، رتبه پایینی نسبت به میانگین کشوری دارد، گفت: در کل کشور میزان تعطیلی 20 درصد است اما در زنجان کمتر از 2 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 115 واحد تولیدی تعطیل در شهرک های صنعتی زنجان

وجود 115 واحد تولیدی تعطیل در شهرک های صنعتی زنجان