مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-24اجتماعي

لزوم آموزش خانواده ها در حوزه فراگیری مهارت و تخصص های فنی و حرفه ای


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: همه باید باور کنیم که فراگیری مهارت و تخصص های فنی امری لازم برای جوانان و نوجوانان کشور است و در این زمینه باید خانواده ها را توجیه و آموزش دهیم .

- ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: همه باید باور کنیم که فراگیری مهارت و تخصص های فنی امری لازم برای جوانان و نوجوانان کشور است و در این زمینه باید خانواده ها را توجیه و آموزش دهیم .

فاطمه منصوری در جلسه دیدار رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با استاندار سمنان که 3 آبان ماه به میزبانی در دفتر استاندار انجام شد با تاکید بر لزوم ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در سطح کشور اظهار کرد : سند راهبردی توسعه مهارت استان تهیه و تدوین شده است و همکاری تمامی دستگاه های مرتبط با آموزش فنی و حرفه ای نقشی موثر در توسعه ی این آموزش ها و ایجاد اشتغال در سطح استان خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط کرونایی موجود و نیاز به بازنگری در سند توسعه مهارت استان گفت: شورای مهارت ذیل کارگروه آموزش و پژوهش استان ها تعریف شده و این شورا برای نخستین بار در سطح کشور در استان سمنان اجرایی شد که می توان با تجمیع ظرفیت دستگاه های دست اندر کار از این توانمندی در جهت توسعه ی فنی و حرفه ای و مهارت استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آموزش خانواده ها در حوزه فراگیری مهارت و تخصص های فنی و حرفه ای

لزوم آموزش خانواده ها در حوزه فراگیری مهارت و تخصص های فنی و حرفه ای