مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-24اقتصادي

جمع آوری 13 میلیارد تومان زکات در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان زکات جمع آوری شده از مردم خیر و نیکوکار استان در نیمه نخست امسال 13 میلیارد تومان است.

- قباد مبشری افزود: یکی از اهداف و برنامه های کمیته امداد موضوع زکات و جمع آوری آن و استفاده از این ظرفیت برای حل مشکلات محرومان و نیازمندان است.

وی تصریح کرد: پرداخت زکات عملی عبادی با آثار مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و احیاء و ترویج فرهنگ زکات به عنوان یک سنت الهی، وظیفه همگانی است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردم خیر و نکوکار کهگیلویه و بویراحمد در نیمه نخست سال جاری 13 میلیارد تومان زکات واجب و مستحب پرداخت کرده اند.

مبشری با اشاره به اینکه پرداخت زکات در جامعه اسلامی موجب ایجاد عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی می شود و از راه جمع آوری زکات می توان خدمات بهتری به محرومان ارائه داد، تاکید کرد: محل هزینه کرد زکات امور محرومان و نیازمندان ازجمله جهیزیه، کمک هزینه تحصیلی، درمان، مسکن، آزادی زندانیان و معیشت نیازمندان و پروژه های عمرانی ازجمله مسجد، حسینیه و خانه عالم است.

وی بیان کرد: از میزان مبلغ جمع آوری شده زکات در سال جاری بیش از 9 میلیارد تومان آن در زمینه رفع مشکلات و نیازمندی های محرومان و مابقی در زمینه پروژه های عمرانی ازجمله مسکن مددجویان، مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 13 میلیارد تومان زکات در کهگیلویه و بویراحمد

جمع آوری 13 میلیارد تومان زکات در کهگیلویه و بویراحمد