مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-24اقتصادي

پهلوگیری کشتی با 31هزار تن برنج در بندر شهید رجایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از پهلوگیری سی و چهارمین کشتی کالاهای اساسی در سال جاری حامل 31 هزار تن برنج هندی در اسکله 18بندر شهید رجایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا محمدی کرجی ران اظهار کرد: یک کشتی کشتی حامل 31 هزارو 170 تن برنج از مبدا هند وارد بندر شهید رجایی شد.

وی با اشاره به افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: طی هشت ماه امسال حدود یک میلیون 300 هزار تن انواع کالای اساسی که بصورت غیرکانتینری  وارد بندر شهید رجایی شده و عملیات تخلیه و بارگیری آن صورت پذیرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه در شرایط اقتصادی جاری یکی از اهداف مهم و اولویت های کاری دولت و مخصوصاً سازمان بنادر و دریانوردی، تامین به موقع و سریع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور می باشد اظهارداشت: به واسطه شرح وظایف و رسالت کاری تعیین شده، این اداره کل سعی نموده تا خدمات مطلوب و با کیفیت به ذینفعان مربوطه ارائه نماید.

این مقام مسئول اجرای مؤثر قانون تسریع در تخلیه و بارگیری کشتی ها را ارجح امور برشمرد و اضافه کرد: با برنامه ریزی، هماهنگی و بهره گیری از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ( انبار- محوطه – تجهیزات- نیروی انسانی ) تحقق این اصل مهم با جدید درحال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوگیری کشتی با 31هزار تن برنج در بندر شهید رجایی

پهلوگیری کشتی با 31هزار تن برنج در بندر شهید رجایی