مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-24حوادث

دستگیری اعضای باند کلاهبرداران اینترنتی


رییس پلیس فتا کرمانشاه از دستگیری اعضای باند «اسکیمری» که در پوشش میوه فروش دوره گرد در نقاط مختلف استان از خریداران کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی کسانی اظهار کرد: اخیرا یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا، عنوان کرد در حالی که کارت بانکی‌اش نزد خودش بوده مبلغی به مقدار بیش از 550 میلیون ریال از حساب بانکی‌اش برداشت شده است.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش و همچنین تشکیل چند فقره پرونده مشابه با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب با روش مشابه، تحقیقات اولیه در خصوص چگونگی برداشت از حساب‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که برداشت غیر مجاز از حساب‌ها به روش اسکیمر صورت گرفته و فرد کلاهبردار با مبالغ برداشت شده اقدام به خرید در فروشگاه‌های استان‌های دیگر کرده است.

رییس پلیس فتا کرمانشاه افزود: اسکیمر دستگاهی است که از طریق آن مجرم اقدام به کپی‌برداری از کارت بانکی و سپس ایجاد یک کارت مشابه می‌کند، باید توجه داشت این دستگاه رمز کارت را کپی نکرده و رمز توسط خود قربانی در اختیار مجرمان قرار می‌گیرد.

پس از اقدامات گسترده سایبری و بررسی‌های تخصصی افسران این پلیس در کمتر از چند روز محل فعالیت مجرمان که 4 نفر بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداران اینترنتی

دستگیری اعضای باند کلاهبرداران اینترنتی