مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-24اقتصادي

اهتمام شهرداری مهریز به زیباسازی باغشهر تاریخی استان یزد


شهردار مهریز از اهتمام شهرداری به زیباسازی بصری این شهر خبر داد و گفت: در همین راستا نیز اخیراً سه عدد برج نور و یک المان با اعتبار 180 میلیون تومان در این باغشهر تاریخی نصب شد.

- ایسنا/یزد شهردار مهریز از اهتمام شهرداری به زیباسازی بصری این شهر خبر داد و گفت: در همین راستا نیز اخیراً سه عدد برج نور و یک المان با اعتبار 180 میلیون تومان در این باغشهر تاریخی نصب شد.

امیرحمزه زارعزاده در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: ارتقای کیفی و کمی فضای بصری و بهسازی معابر و میادین اصلی و همچنین کوچه ها، یکی از مباحث قابل توجه شهرداری باغ شهر تاریخی مهریز است که در همین راستا طرح های گسترده ای در حال اجراست.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع نورپردازی به عنوان یکی از راههای بالا بردن دید و به عنوان عنصری برای زیبایی بصری، عنوان کرد: بدین منظور با در نظر گرفتن استفاده بهینه از انرژی سه عدد برج نور در میادین دفاع مقدس، خاتم الانبیاء و سه راه محصل نصب شد.

شهردار باغشهر تاریخی مهریز در ادامه به اقدامات صورت گرفته در زمینه طراحی و ساخت المان های شهری نیز اشاره و بیان کرد: در این رابطه یک المان توپ نیز طراحی و در سه راه محصل نصب شده است و قرار است تا المانی نیز برای نصب در میدان شورا طراحی و ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام شهرداری مهریز به زیباسازی باغشهر تاریخی استان یزد

اهتمام شهرداری مهریز به زیباسازی باغشهر تاریخی استان یزد