مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-24حوادث

گزارش آماری از خودکشی ها تا تصادف یزدی ها در مهرماه


رییس سازمان اورژانس یزد آمار مربوط به حوادث مهرماه امسال شامل حوادث ترافیکی و غیرترافیکی، مسمومیت ها و انواع بیماری ها و خودکشی را اعلام کرد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان اورژانس یزد آمار مربوط به حوادث مهرماه امسال شامل حوادث ترافیکی و غیرترافیکی، مسمومیت ها و انواع بیماری ها و خودکشی را اعلام کرد.

دکتر احمد دهقان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با حوادث رخ داده مهرماه امسال در یزد، اظهار کرد: در مهرماه امسال یک هزار و 278 مورد حوادث ترافیکی در یزد گزارش شده که در این حوادث یک هزار و 169 نفر بستری و متاسفانه 15 نفر فوت شده اند.

وی از ثبت چهار هزار و 546 مورد حوادث غیرترافیکی در این ماه نیز خبر داد و گفت: بستری حوادث غیر ترافیکی شامل دو هزار و 247 نفر و فوتی های این حوادث نیز متاسفانه شامل 145 نفر بوده است.

دهقان در رابطه با آمار مسمومیت یک ماهه استان یزد در ماه اخیر نیز تصریح کرد: 112 مورد مسمومیت در استان را شاهد بودیم که در این میان مسمومیت با الکل شامل حال هشت نفر و مسمومیت با منوکسید کربن نیز شامل حال 23 نفر شده است.

وی در رابطه با دیگر حوادث رخ داده استان در مهرماه نیز گفت: طی یک ماه گذشته، 210 نفر در استان دچار حادثه سقوط، 222 نفر دچار عارضه قلبی و 619 نفر هم دچار عارضه تنفسی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش آماری از خودکشی ها تا تصادف یزدی ها در مهرماه

گزارش آماری از خودکشی ها تا تصادف یزدی ها در مهرماه