مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-24اجتماعي

جنین های فریز شده در قم چند ساله شدند؟


مسئول بخش جنین شناسی مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قم گفت: فریزجنین به کیفیت آنها آسیبی نمی رساند و امکان ذخیره و فریزآنها برای سال های طولانی وجود دارد و اکنون نیز به قدمت تاریخچه عملIVF در ایران جنین فریز شده داریم و در مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قم نیز .

- ایسنا/قم مسئول بخش جنین شناسی مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قم گفت: فریزجنین به کیفیت آنها آسیبی نمی رساند و امکان ذخیره و فریزآنها برای سال های طولانی وجود دارد و اکنون نیز به قدمت تاریخچه عملIVF در ایران جنین فریز شده داریم و در مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قم نیز زوجی 11 سال پس از انجام عمل میکرو اینجکشن با جنین های فریز شده خود صاحب فرزند دوم شدند.

دکترراحیل جنتی فر، مسئول بخش جنین شناسی مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: درعمل میکرو اینجکشن وIVF تعداد زیادی جنین تشکیل می شود که امکان انتقال همه آنها به رحم مادر وجود ندارد و تعداد مشخصی از این جنین ها بر اساس فاکتور های مختلفی مانند سن و استاندارد جهانی اتقال داده می شود.

وی ادامه داد: زوجین می توانند بقیه جنین هایی که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند را ذخیره و فریز کنند تا اگر بارداری صورت نگرفت نیاز به طی کردن همه مراحل انجام شده پیشین نداشته باشند و یا اگرتصمیم به بارداری برای فرزند بعدی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنین های فریز شده در قم چند ساله شدند؟

جنین های فریز شده در قم چند ساله شدند؟