مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-24اجتماعي

اجرای طرح پیش دبستانی مجازی از آبان ماه


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح «پیش دبستانی در بستر فضای مجازی» از اول آبان ماه امسال به صورت رایگان اجرایی می شود.

- ایسنا/زنجان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح پیش دبستانی در بستر فضای مجازی از اول آبان ماه امسال به صورت رایگان اجرایی می شود.

صیاد سلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال همه شاخص های ثبت نام در دوره های ابتدایی سبز است، به طوری که در مقایسه با موالید رشد 3.

60 درصدی ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی را به نسبت سال گذشته داشته ایم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و نگرانی خانواده ها از این موضوع، شاهد کاهش 60 تا 65 درصدی ثبت نام پیش دبستانی ها در سطح استان هستیم.

وی گذراندن دوره پیش دبستانی توسط نوآموزان به ویژه نوآموزان مناطق محروم و کم برخوردار را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: این دوره آنان را برای حضور در مدرسه و دریافت آموزش های لازم آماده می کند، بر همین اساس مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش بوده و اجرای برنامه پیش دبستانی در بستر فضای مجازی این موضوع را تایید می کند.

این مسئول ادامه داد: جذب و حضور حداکثری نوآموزان در سیستم آموزشی و پرورشی استان، ایجاد وحدت رویه، توسعه عدالت آموزشی برای همه نوآموزان به صورت رایگان و غیرحضوری و رشد همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پیش دبستانی مجازی از آبان ماه

اجرای طرح پیش دبستانی مجازی از آبان ماه