مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 04:402020-10-24سياسي

رکوردزنی سامانه موشکی پیش چشم رقیب روسی


ابعاد مختلف رزمایش «آسمان ولایت 99» و تجهیزات نظامی به کار گرفته شده در این رزمایش بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از تسنیم، رزمایش سالانه پدافند هوایی کشور امسال همچون برخی سالهای قبل به صورت مشترک بین ارتش و سپاه و تحت فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الأنبیاء و با نظارت فرماندهان ارشد نظامی کشور در گستره بیش از نیمی از کشور و با درگیر کردن چند منطقه پدافند هوایی خصوصاً منطقه پدافند هوایی شمال که امروزه به صورت جدی در حال رصد و آمادگی صد در صد عملیاتی به خاطر جنگ جدید قره باغ است صورت گرفت.

در منطقه اصلی این رزمایش شلیک های متعدد و پرتعداد پنج نوع سامانه موشکی که رسانه ای شد نشان از عزم جدی برای به حداکثر رساندن توانایی عملیاتی نیروهای پدافند هوایی کشور و ارزیابی جدی آمادگی آنها دارد.

این رزمایش ها با سختگیری های فرماندهان و نظارت مستقیم بالاترین رده عملیاتی کشور گام مهمی در راستای حفظ آمادگی دفاعی و رزمی کشور است که هر ساله در نیروهای مختلف صورت می پذیرد.

در این رزمایش با استفاده از شبکه یکپارچه پدافند هوایی و رادارهای هشدار زودهنگام، رادارهای نظارتی و سامانه‌های شنود و جنگ الکترونیک و نیز سامانه‌های پدافند هوایی موشکی، در دو حالت شبیه‌سازی اهداف و اصابت الکترونیکی و نیز رزمایش گرم با شلیک واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردزنی سامانه موشکی پیش چشم رقیب روسی

رکوردزنی سامانه موشکی پیش چشم رقیب روسی