مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 20:352020-10-23سياسي

پایگاه بسیج و بسیجیان ظرفیت بسیار خوبی برای کنترل ویروس کرونا است


پایگاه بسیج، بسیجیان، فضای مجازی، سمن ها و پویش ها ظرفیت بسیار خوبی در راستای مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی شامگاه جمعه در بازدید از دبیرخانه ستاد مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) دو افزایش مجالس و مراسمات شادی و عروسی باز است با همکاری همه دستگاه های اجرایی نظارت بیشتری بر اینگونه برنامه ها شود.

وی با اشاره به افزایش تعداد بستری شدگان بیماران کرونایی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به آمار ارائه شده توسط مرکز بهداشت شهرستان تعداد افراد بستری شده در حوزه بیماری کرونا 86 نفر است که این آمار نشان دهنده سیر صعودی بستری شدگان در شهرستان است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر لزوم حساس سازی مردم شهرستان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داد: نیاز است همه دستگاه ها به ویژه خبرنگاران، رسانه ها، فضای مجازی و حتی اطلاع رسانی از طریق بلندگو در سطح شهرستان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک اقدام نمایند.

وی با اشاره به همکاری مردم در پیشگیری و مقابله با ویروس در پیک اول شیوع این بیماری خاطرنشان کرد: در پیک اول و دوم شیوع ویروس کرونا زدن ماسک در تجمع های و سطح شهر در بین مردم به صورت یک فرهنگ نهادینه شده و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه بسیج و بسیجیان ظرفیت بسیار خوبی برای کنترل ویروس کرونا است

پایگاه بسیج و بسیجیان ظرفیت بسیار خوبی برای کنترل ویروس کرونا است