مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 19:352020-10-23حوادث

دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در بهمیی


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 6 نفر از عاملان اصلی نزاع بهمیی در کمتر از 48 ساعت خبر داد و گفت: 2 نفر از این افراد به ارتکاب قتل های ناشی از نزاع دسته جمعی اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های شهر لیکک از توابع شهرستان بهمیی منجر به قتل 4 نفر در جریان این نزاع بلافاصله اکیب‌هایی از پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان، با هماهنگی و نظارت دادستان محترم شهرستان بهمیی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری 6 نفر از عاملان اصلی نزاع شده و از آنان 4 قبضه اسلحه گرم و مقادیری مهمات کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 2 نفر از متهمان در بازجویی‌های مقدماتی به ارتکاب قتل‌ها اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی با نظارت و ارشادات مقام قضایی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مصطفایی با اشاره به این که با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضایی استان و شهرستان، امنیت در منطقه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در بهمیی

دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در بهمیی