مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 18:202020-10-23اقتصادي

همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران مهمترین حرکت اقتصادی دولت بود


یک تحلیلگر مسائل اقتصادی و سیاسی گفت: دولت موفق شد حقوق بازنشستگانی که حتی ابزاری برای برون رفت از فشاری وارده را نداشتند، همسان سازی کند.

گرچه هزینه سنگین حدود 20 هزار میلیارد تومانی تنها برای سال 99، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از برنا، یک تحلیلگر سرشناس مسائل اقتصادی و سیاسی با اشاره به موفقیت دولت در همسان سازی حقوق بازنشستگان این حرکت را سبب افزایش تاب آوری ایران در برابر تحریم های ظالمانه دانست و ضمن تشکر از دولت به ارائه برخی پیشنهادات پرداخت.

سعید لیلاز، اقتصاد دان و تحلیلگر سرشناس مسائل سیاسی در رابطه با وضعیت اقتصادی برخی اقشار جامعه و اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری در شرایط سخت اقتصادی گفت: از ابتدای بحران تحریم ها همواره پیشنهادهایی در این رابطه به صورت علنی و یا محرمانه به دولت آقای روحانی و سایر مسئولین کشور داشتم.

او با بیان اینکه هدف اصلی دولت ایالت متحده امریکا در دور جدید تحریم ها در ایران بر خلاف ادعاها، تحمیل حداکثر فشار به فقیرترین قشر ایران بوده است، افزود: بیشترین اثراتی که تحریم ها بر مردم ایران داشت، تحمیل فقر بر اقشار ساکن در مناطق شهری بود که حقوق بگیران، مستمری بگیران و بازنشستگان را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران مهمترین حرکت اقتصادی دولت بود

همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران مهمترین حرکت اقتصادی دولت بود