مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 18:102020-10-23بين الملل

تشکیل دولت تکنو-سیاسی معیار لازم برای موفقیت الحریری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس ​التیار الوطنی الحر (جریان ملی آزاد) لبنان تاکید کرد که در دیدار امروز خود با سعد الحریری مامور تشکیل کابینه لبنان، - رییس یکی از جریان های سیاسی متحد حزب الله لبنان از آمادگی این جریان برای همکاری با مامور تشکیل کابینه لبنان خبر داد و گفت که دولت تکنوسیاسی به تسریع بهبود اوضاع لبنان کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس ​التیار الوطنی الحر (جریان ملی آزاد) لبنان تاکید کرد که در دیدار امروز خود با سعد الحریری مامور تشکیل کابینه لبنان، معیار های لازم برای موفقیت روند تشکیل کابینه را بیان داشته است.

باسیل که رییس حزب متحد حزب الله و داماد میشل عون رییس جمهور لبنان است، با تاکید بر اینکه هیچ مشکل شخصی با سعد الحریری ندارد، گفت: ما در کمال مثبت اندیشی هستیم و البته دغدغه ما، اجرای برنامه اصلاح امور کشور بر اساس ابتکار فرانسه و فراتر از آن است.

رییس جریان ملی آزاد لبنان افزود: ما حق داریم نگران باشیم، اما عزم کامل خود را برای همکاری و پشتیبانی به منظور جلوگیری از فروپاشی اوضاع کشور و عبور از این مرحله دشوار جزم کرده ایم به جز معیار هایی مشخص که مطرح کردیم، هیچ تقاضا یا شرطی نداریم تا امور هر چه سریع تر به پیش رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دولت تکنو-سیاسی معیار لازم برای موفقیت الحریری است

تشکیل دولت تکنو-سیاسی معیار لازم برای موفقیت الحریری است