مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-23بين الملل

اتحادیه جهانی علمای مسلمان حمله به دو زن محجبه در فرانسه را تروریستی خواند


اتحادیه جهانی علمای مسلمان حمله با سلاح سرد به دو زن محجبه در فرانسه را تروریستی خواند و از جامعه این کشور خواست تا واکنش نشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه علمای مسلمان امروز (جمعه) در بیانیه ای به حمله با سلاح سرد به دو زن محجبه در فرانسه در روز سه شنبه گذشته واکنش نشان داد و آن را تروریستی خواند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، در این بیانیه آمده است که جامعه فرانسه باید همسطح محکومیت حملات تروریستی این حادثه را نیز محکوم کند.

شامگاه سه شنبه گذشته (29 مهر) دو زن محجبه الجزایری تبار به نام های امل و کنزه در نزدیکی مجموعه برج ایفل، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفته و مجروح شدند.

مهاجمین در حین حمله از عبارات نژادپرستانه و توهین آمیز استفاده می کردند.

دیدبان اسلام هراسی وابسته به دانشگاه الازهر مصر نیز در بیانیه ای این گونه حملات را به شدت محکوم و تأکید کرد که مسلمانان جزیی از جامعه فرانسه هستند و باید از حق و حقوق برابر بهره مند باشند.

دادستانی فرانسه نیز تایید کرد که دو زن در منطقه فلکه مارس با چاقو مجروح شده و دو زن  مهاجم نیز برای بازجویی بازداشت شده اند.

یکی از قربانیان به نام کنزه به خبرگزاری فرانسه گفت که در نزدیکی برج ایفل در حال پیاده روی بودند که چند سگ رها شده به آن نزدیک می شوند و در حالیکه از صاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه جهانی علمای مسلمان حمله به دو زن محجبه در فرانسه را تروریستی خواند

اتحادیه جهانی علمای مسلمان حمله به دو زن محجبه در فرانسه را تروریستی خواند