مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-23سياسي

شهرستان زلزله خیز فاریاب فاقد نمایندگی هلال احمر است


شهرستان فاریاب فاقد هلال احمر و امکانات پزشکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فارس از کرمان، حجت الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب در خطبه های امروز نماز جمعه با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت آغاز ولایت و امامت حضرت بقیه الله اظهار داشت: رفع تحریم های تسلیحاتی کشورمان را مدیون پیروزی ها در عرصه  مقاومت و پیشرفت و خودکفایی در صنعت دفاعی کشور هستیم.

امام جمعه فاریاب تصریح کرد: البته مواظب باشیم قطعا هم دارای برنامه باشد و با متخلفان برخورد کنند و تجمعاتی مثل عروسی ها را بیشتر کنترل کنند.

ضرورت تقویت روحیه انقلابی در جامعه  حجت الاسلام حسینی نوه امام جمعه شهرستان انار با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز امنیت کشور حاصل زحمات شبانه روزی نیروهای فداکار نظامی و انتظامی است.

وی به شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم به طور دائم به یاد حضرت مهدی (عج) باشیم و برای فرج و ظهور حضرتش تلاش کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور آن حضرت است که با تقویت و حمایت از انقلاب ان شاءالله برای ظهور حضرت تلاش کرده ایم.

امام جمعه موقت شهرستان انار دهه وقف را گرامی داشت و افزود: وقف از جمله موارد احسان ماندگار بوده و فرد واقف، خیراندیش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان زلزله خیز فاریاب فاقد نمایندگی هلال احمر است

شهرستان زلزله خیز فاریاب فاقد نمایندگی هلال احمر است