مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-23سياسي

قول آشوری بر پیگیری مشکلات پرستاران هرمزگان


اعضای هیئت مدیره های نظام پرستاری استان در نشستی با محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس، با تشریح مشکلات خود خواستار پیگیری آنها از سوی نمایندگان مردم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رییس هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس و توابع از برگزاری نشست مشترک اعضای هیئت های مدیره نظام پرستاری بندرعباس، میناب، بندرلنگه و توابع با دکتر فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و دکتر آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ندا سلطانی شاه آبادی گفت: در این نشست که در سالن اجتماعات کوثر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، مشکلات و مطالبات جامعه پرستاری استان در حضور دکتر آشوری نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت و رییس دانشگاه علوم پزشکی مطرح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پرستاران به عنوان پیشگامان و مبارزان خط مقدم مقابله با در استان را وابسته به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان دانست و گفت: در صورت کاهش استفاده از ماسک و عدم رعایت فاصله گذاری با موج شدید تری نسبت به ماه های گذشته مواجه خواهیم بود.

دکتر فرشیدی خواسته ها و مطالبات کادر پرستاری را به حق دانست و افزود: زحمات و تلاش های پرستاران به ویژه در شرایط بیماری کووید 19 بر هیچ کس پوشیده نیست؛ امیدواریم بتوانیم مسائل و مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول آشوری بر پیگیری مشکلات پرستاران هرمزگان

قول آشوری بر پیگیری مشکلات پرستاران هرمزگان