مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-23سياسي

تکیه به دیوار متزلزل امریکا اشتباه است/دشمنی استکبار ادامه دارد


امام جمعه دهدشت برخی تحلیل ها از نتیجه انتخابات امریکا را دشمن شادکن خواند وگفت: امریکابا ترامپ یا بایدن قطعا رو به افول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در خطبه های نماز جمعه دهدشت پایان تحریم تسلیحاتی کشورمان را پیروزی ملت ایران بر استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: پایان تحریم تسلیحاتی بعد از 13سال نشان از موفقیت ملت ایران و گفتمان مقاومت و ایستادگی دارد.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: این پیروزی حقوقی، سیاسی راهبردی نتیجه تلاش تیم دیپلماسی برای مقابله با شیطان بزرگ و نیز ایستادگی ملت به عنوان پشتوانه محکم بود.

وی در خصوص پیامدهای این پیروزی گفت: ایستادگی جمهوری اسلامی قدرت ایران را به منصه ظهور رساند و برگ برنده برای مبارزه با دشمن شده است.

خطیب نماز جمعه دهدشت اضافه کرد: سهم اصلی را شهیدان دفاع از حرم و سردارانی همچون سلیمانی دارند.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه صنعت دفاعی و نظامی ایران هدف اصلی تحریم طی 42سال گذشته استکبار بود،افزود: علیرغم همه تحریم ها امروز بسیاری از تسلیحات نظامی در کشور ساخته می شود و انچه باعث امنیت و استقلال است اتکای درونی است که این را مدیون دانشمندان جوان انقلابی، هدایت های رهبری و پاسخگویی به عملیات روانی و ایستادگی قوای سه گانه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه به دیوار متزلزل امریکا اشتباه است/دشمنی استکبار ادامه دارد

تکیه به دیوار متزلزل امریکا اشتباه است/دشمنی استکبار ادامه دارد