مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-23ورزشي

معرفی برگزیدگان انتخابی تیم ملی سنگنوردی در زنجان


مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، از معرفی نفرات برگزیده رقابت های انتخابی تیم ملی سنگنوردی مردان و زنان ایران که به میزبانی زنجان برگزار شد، - ایسنا/زنجان مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، از معرفی نفرات برگزیده رقابت های انتخابی تیم ملی سنگنوردی مردان و زنان ایران که به میزبانی زنجان برگزار شد، خبر داد.

علی سپهری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه رقابت های درون اردویی انتخابی تیم ملی سنگنوردی ایران برای شرکت در انتخابی مسابقات مقدماتی المپیک در دو بخش زنان و مردان برگزار شد، گفت: در این مسابقات که به مدت دو روز در سالن اختصاصی سنگنوردی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، نفرات برتر معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه در کامباین بخش زنان، جایگاه نخست این دوره از رقابت ها به محیا دارابیان از زنجان رسید، افزود: در همین بخش، الناز رکابی دیگر سنگنوردی زنجانی توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند و جایگاه سوم این بخش از مسابقات نیز به راحیل رمضانی از همدان رسید.

این مسئول با یادآوری اینکه رقابت های کامباین در بخش مردان نیز برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید، تصریح کرد: در این بخش عنوان نخست در اختیار رضا کلاسنگیان از گلستان رسید، محمدعلی داودی از اصفهان توانست رتبه دوم این ماده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان انتخابی تیم ملی سنگنوردی در زنجان

معرفی برگزیدگان انتخابی تیم ملی سنگنوردی در زنجان