مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-23سياسي

سپردن امور کشور به افراد نااهل، خیانت است


سوءتدبیر و سپردن امور به افراد نااهل، خیانت به مردم و انقلاب است که قابل چشم پوشی نیست و با حرف های حاشیه ساز و عوام فریبانه جبران نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام یدالله زمانی امروز در خطبه های نماز جمعه شلمزار ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: پیروی از ولایت تلاش برای جلب رضایت خداوند و اطاعت از معصومین(ع) رمز موفقیت و سعادت انسان است.

امام جمعه شلمزار افزود: موفقیت و سعادت انسان نیاز به صبر و بصیرت دارد تا در دوران غیبت، حوادث و فتنه های سیاسی و اجتماعی ایمان خود را حفظ و در مسیر حقیقت حرکت کنیم تا از امتحان و آزمون های الهی سربلند بیرون آییم.

وی با اشاره به برخی از تحرکات اصلاح طلبان برای فرار رو به جلو، عنوان کرد: سوء تدبیر و سپردن امور به افراد نااهل، خیانت به مردم و انقلاب است که قابل چشم پوشی نیست و با حرف های حاشیه ساز و عوام فریبانه جبران نمی شود.

زمانی با اشاره به نگرانی ترامپ از تقلب در انتخابات روزهای آینده آمریکا ، گفت: مکر و حیله هیأت حاکمه کاخ سفید که رمز فتنه 88 را تقلب در انتخابات گذاشتند و توسط افراد ساده لوح و مزدوران خود آن را دنبال کردند امروز به خود آن ها برگشته و آن ها تاوان خیانت به ملت ایران و جمهوری اسلامی را خوهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپردن امور کشور به افراد نااهل، خیانت است

سپردن امور کشور به افراد نااهل، خیانت است