مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-23حوادث

کشف بیش از 18 تن مواد مخدر در استان بوشهر


استاندار بوشهر از کشف بیش از 18 تن مواد مخدر در استان بوشهر در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با فرمانده مرزبانی ناجا با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت روز مرزبانی، اظهار داشت: این میزان مواد مخدر کشف شده می تواند میلیون ها نفر را در معرض آسیب خانمان سور قرار می دهد که  در این عرصه نقش مرزداران حائز اهمیت است.

استاندار بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در مقابله با سوداگران مرگ در خشکی و خلیج فارس، مرزبانان شبانه روز تلاش می کنند و به توفیقاتی دست یافته اند.

وی با بیان اینکه ترانزیت مواد مخدر قاچاقچیان از خشکی به دریا سوق یافته است افزود: مرزبانان و دریابانان استان بوشهر با تلاش شبانه روزی، قاچاقچیان را ناکام گذاشته اند و اکنون استان بوشهر در عرصه مبارزه با موادافیونی از جایگاه ممتازی برخوردار است.

گراوند گفت: در تخصیص منابع اعتباری باید به جایگاه  استان ها در امنیت ملی توجه شود که در این راستا عسلویه، خارگ، همجواری با کشورهای خلیج فارس از ویژگی های استان بوشهر است که باید در تخصیص منابع اعتباری به این ظرفیت ها توجه شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه یک سوم مرزدریایی کشور در استان بوشهر قرار دارد تصریح کرد: از دو هزار و 700 کیلومتر مرز دریایی کشور بیش از 930 کیلومتر آن در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 18 تن مواد مخدر در استان بوشهر

کشف بیش از 18 تن مواد مخدر در استان بوشهر