مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-23اقتصادي

اختصاص دوشنبه های استارتاپی به طرح های پارک های علم و فناوری


صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از طرح های قابل سرمایه گذاری، اقدام به برگزاری رویداد دوشنبه های استارتاپی خود با هدف جذب سرمایه به استارتاپ ها و فناوران مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد اختصاص داده است.

- اختصاص "دوشنبه های استارتاپی" به طرح های پارک های علم و فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از طرح های قابل سرمایه گذاری، اقدام به برگزاری رویداد دوشنبه های استارتاپی خود با هدف جذب سرمایه به استارتاپ ها و فناوران مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع سرمایه پذیری و مشارکت با صاحبان سرمایه یکی از موضوعات مهمی است که در مجموعه های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد خیلی به آن توجه نشده است، این در حالی است که در دنیا شرکت های کوچک می توانند با صاحبان سرمایه بزرگ مشارکت داشته باشند.

در راستای طرح هم سرمایه گذاری، صندوق نوآوری وشکوفایی قصد دارد با محوریت پارک های علم و فناوری، طرح های قابل سرمایه گذاری در هر استان را دریافت کرده و فرآیند جذب سرمایه برای آن را از طریق رویداد دوشنبه های استارتاپی اجرایی کند.

بر این اساس رویداد جذب سرمایه (دوشنبه های استارتاپی) صندوق نوآوری برای استارتاپ ها و فناوران مستقر در پارک های علم و فناوری و مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص دوشنبه های استارتاپی به طرح های پارک های علم و فناوری

اختصاص دوشنبه های استارتاپی به طرح های پارک های علم و فناوری