مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:502020-10-23اقتصادي

تشدید محدودیت های کرونایی در تهران/ اجرای طرح ردیابی بیماران


اولین موردی که به پیشنهاد ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران تصویب شد، تقلیل کارکنان همه دستگاه ها به 50 درصد ظرفیت و اعمال طرح زوج و فرد تا پایان آبان ماه است که مقدار قابل توجهی حجم ترافیک و تردد های درون شهری را کاهش می دهد.

- فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلانشهر تهران ضمن اشاره به افزایش محدودیت‌های کرونایی در پایتخت، از اجرای طرح ردیابی بیماران با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، دکتر علیرضا زالی تعداد کل بیماران بستری را 6 هزار و 65 بیمار اعلام کرد و اظهار کرد: از این تعداد هزار و 700 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته 9هزار و 700 بیمار به مراکز بهداشتی و درمانی به صورت سرپایی مراجعه کرده‌اند و سهم بستری از مجموع مراجعین بالغ بر 820 بیمار جدید بوده است که 163 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران، از ترخیص بالغ بر 600 بیمار خبر داد و افزود: در مقابل 15 درصد رشد در میزان مرگ و میر نسبت به 24 ساعت گذشته و 18 درصد رشد در تعداد افرادی که تست مثبت داشته‌اند، نسبت به هفته گذشته گزارش شده است.

وی از ارائه پیشنهادات جدید برای تغییر در محدودیت‌های قبلی یا بازنگری آنها به ستاد ملی کرونا خبر داد و اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت های کرونایی در تهران/ اجرای طرح ردیابی بیماران

تشدید محدودیت های کرونایی در تهران/ اجرای طرح ردیابی بیماران