مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-23سياسي

2 آزمون استخدامی در بیرجند و قاین برگزار شد


مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: آزمون جذب نیروی انسانی نیروگاه های شیروان و شهید کاوه قاین و شرکت کار و تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی، - امروز برگزار شد.

علیرضا معصومی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت خدمات پشتیبانی فیروز گل صدیق جهت تکمیل نیروی انسانی خود در نیروگاه های شیروان و شهید کاوه قاین از فارغ التحصیلان مرد با شرایط و از طریق آزمون، مصاحبه فنی و گزینش، طب صنعتی و آزمون توانایی جسمانی، به صورت قرارداد مدت موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی از طریق تامین نیرو دعوت به همکاری کرد.

وی افزود: آزمون استخدامی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید کاوه قاین با 234 داوطلب مرد در شهرستان قاین برگزار شد.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: امروز آزمون استخدامی شرکت کار و تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی نیز با 318 نفر داوطلب شامل 177 نفر بانو و 141 نفر آقا برگزار شد.

معصومی با بیان اینکه این آزمون در شهرستان بیرجند برگزار شد، تصریح کرد: نتایج آزمون در هفته سوم آبان ماه در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.

hrtc.

ir اعلام می شود.

وی یادآور شد: این آزمون ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نظارت مرکز بهداشت شهرستان بیرجند و قاین در پیش و حین آزمون برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 آزمون استخدامی در بیرجند و قاین برگزار شد

2 آزمون استخدامی در بیرجند و قاین برگزار شد