مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-23بين الملل

تاکید سفیر ایران بر تسهیل در تردد تجار و دانشجویان ایرانی به روسیه


سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با معاون وزیر خارجه روسیه بر تسهیل در تردد تجار و دانشجویان ایرانی به این کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه اول آبان ماه با مورگولوف معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار طرفین ضمن مرور آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه دوجانبه، تحولات منطقه ای و حوزه های اقتصادی و هسته ای، چشم انداز همکاری های دو کشور را با توجه به شیوع  ویروس از دیگر موضوعات و محورهای این ملاقات بود.

   در این ملاقات کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو با اشاره به مناسبات خوب ایران و روسیه در عرصه های مختلف فیمابین، الزامات مربوط به تسهیل در تردد تجار و دانشجویان ایرانی به روسیه را یادآور شد.

 سفیر جمهوری اسلامی از سرگیری پروازهای متقابل بین روسیه با برخی مقاصد بین المللی را موجب ایجاد انتظارات و مطالبات در سطح افکار عمومی ایران برای از سرگیری پروازها بین دو کشور عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سفیر جمهوری اسلامی ایران چندی پیش نیز در دیدار با سخنگوی وزارت خارجه روسیه بر تلاش برای حل مشکل رفت و آمد تجار و دانشجویان ایرانی به روسیه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سفیر ایران بر تسهیل در تردد تجار و دانشجویان ایرانی به روسیه

تاکید سفیر ایران بر تسهیل در تردد تجار و دانشجویان ایرانی به روسیه