مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-23فرهنگي

در «خانه پلاک 22» چه خبر است؟


در روزهای تعطیلی سالن های تئاتر، گروه نمایشی «اینکا» اجرایی آلترناتیو را در مکانی متفاوت به مخاطبان خود نشان می دهند؛ اجرایی که آن را ثبت لحظه هایی گزیده از زیستن در معبدِ رازآلودِ «پلاک 22» می دانند.

- در روزهای تعطیلی سالن های تئاتر، گروه نمایشی اینکا اجرایی آلترناتیو را در مکانی متفاوت به مخاطبان خود نشان می دهند؛ اجرایی که آن را ثبت لحظه هایی گزیده از زیستن در معبدِ رازآلودِ پلاک 22 می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانه پلاک 22 یک تئاتر 12 قسمتی است که هر هفته جمعه ساعت 21 از صفحه اینستاگرامی تئاتر مستقل تهران پخش می شود.

لوکیشن این نمایش ها یک مکان ثابت است؛ یک حمام در همان خانه پلاک 22 که ساناز قاسمیان به عنوان اجراگر، آن را با همراهی حمید شهرانلو و مهدی شفیعی زرگر و با همراهی تئاتر مستقل تهران عرضه می کنند.

قاسمیان که علاوه بر بازی، کارگردان این سری نمایش نیز هست، درباره ویژگی های این نوع اجرا که به نظر می رسد بخاطر تعطیلی سالن های تئاتر ایده آن شکل گرفته است به ایسنا می گوید: اول تاکید می کنم که این کار تحت تاثیر شرایط کرونا اجرا نشده و قرار نبوده آن را در یک سالن تئاتری اجرا کنیم و حالا که تئاترها تعطیل هستند، به خانه روی آورده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در «خانه پلاک 22» چه خبر است؟

در «خانه پلاک 22» چه خبر است؟