مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-23بين الملل

ترامپ روز شنبه رای خود را به صندوق می اندازد


معاون سخنگوی کاخ سفید گفت که ترامپ روز شنبه در رای گیری زودهنگام ایالت فلوریدا رای خود را به صورت حضوری به صندوق می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری هیل، «جاد دییر» معاون سخنگوی کاخ سفید پنجشنبه‌شب گفت «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 در ایالت فلوریدا که به عنوان محل اقامت خود معرفی کرده، به صورت حضوری به صندوق می‌اندازد.

ایالت فلوریدا به دلیل شیوع کرونا رای‌گیری زودهنگام را از روز دوشنبه این هفته آغاز کرده و یکی از ایالت‌هایی است که انتظار می‌رود در نتایج انتخابات تعیین‌کننده باشند.

به گفته تارنمای هیل، در این ایالت در روز اول رای‌گیری 350 هزار رای به صندوق انداخته شد که نسبت به انتخابات پیشین، یک رکورد محسوب می‌شود.

«مایک پنس» معاون رییس جمهوری آمریکا نیز پس از به تاخیر انداختن سفر خود، روز جمعه در ایالت محل اقامت خود، ایالت ایندیانا، رای خود را به صورت حضوری به صندوق می‌اندازد.

ترامپ و ستاد انتخاباتی او، رای‌دهندگان را در ایالت‌های مثل فلوریدا تشویق به رای دادن زودهنگام کرده‌اند تا فاصله‌ای را که میان آن‌ها و دموکرات‌ها در رای‌گیری زودهنگام ایجاد شده، پر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ روز شنبه رای خود را به صندوق می اندازد

ترامپ روز شنبه رای خود را به صندوق می اندازد