مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-23سياسي

خانه موذن زاده اردبیلی موزه مفاخر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اکبر بهنام جو صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مرحوم موذن زاده اردبیلی اظهار کرد: برای خرید خانه با ارزش مرحوم موذن زاده اردبیلی با محوریت استانداری و همکاری شهرداری اردبیل کار کارشناسی باید صورت گیرد تا .

- استاندار اردبیل گفت: با پیگیری های فراوان خانه مرحوم استاد سلیم موذن زاده ثبت ملی شده و در آینده به موزه مفاخر تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اکبر بهنام جو صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مرحوم موذن زاده اردبیلی اظهار کرد: برای خرید خانه با ارزش مرحوم موذن زاده اردبیلی با محوریت استانداری و همکاری شهرداری اردبیل کار کارشناسی باید صورت گیرد تا 2 ماه آینده تکالیفی که برعهده شهرداری گذاشته شده انتقال این خانه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه و شان و منزلت مفاخر استان باید حفظ شود افزود: شان و منزلت مرحوم موذن زاده ملی و حتی بین المللی بوده و مراسم بزرگداشت باید در شان سلطان الذاکرین برگزار شود.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از دلسوزان و دغدغه مندان فرهنگ استان تصریح کرد: موذن زاده ها به بزرگداشت و مقبره سازی نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به آن ها نیاز داریم و برای مقابله با آسیب های اجتماعی باید جایگاه و مقام مفاخر را حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه موذن زاده اردبیلی موزه مفاخر می شود

خانه موذن زاده اردبیلی موزه مفاخر می شود