مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 18:402020-10-22سياسي

خراسان شمالی پایلوت اجرای طرح ملی مهارت آموزی ویژه دانشگاه فرهنگیان قرار می گیرد


رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت:خراسان شمالی را به عنوان پایلوت اجرای طرح ملی مهارت آموزی ویژه دانشگاه فرهنگیان معرفی می کنیم تا از این طریق سهم مهارت را به 50 درصد ارتقا دهیم.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت:خراسان شمالی را به عنوان پایلوت اجرای طرح ملی مهارت آموزی ویژه دانشگاه فرهنگیان معرفی می کنیم تا از این طریق سهم مهارت را به 50 درصد ارتقا دهیم.

علی اوسط هاشمی، یکم آبان ماه، در جلسه شورای مهارت خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اضافه کرد: دانشجویان و معلمان قبل از فارغ التحصیلی باید مهارت های لازم را کسب کنند تا وقتی عنوان معلمی به آنان اطلاق می شود با این عنوان سر کار حضور یابند.

وی گفت: رشته اصلی در آموزش و پرورش دیگر رشته های تجربی و ریاضی نخواهد بود بلکه مهارت است مهارتی که با استعداد و پتاسیل هر شخصی تناسب داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه جامعه را باید به سمت مهارت آموزی سوق داد، تصریح کرد: تاکنون همه به دنبال کسب علم و دانش بودند و از فرا گرفتن مهارت آموزی غافل شدند و اکنون عصر مهارت است تا بتوان از شرایط سخت بیرون رفت.

هاشمی افزود: تدریس چند واحد درسی مهارتی در دانشگاه های خراسان شمالی، ایجاد شهرک مهارت و 80 روستا تحت پوشش مهارت قرار گرفتن از جمله پیشنهاداتی است که در این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی پایلوت اجرای طرح ملی مهارت آموزی ویژه دانشگاه فرهنگیان قرار می گیرد

خراسان شمالی پایلوت اجرای طرح ملی مهارت آموزی ویژه دانشگاه فرهنگیان قرار می گیرد