مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 18:352020-10-22حوادث

برخورد قانونی با عوامل یک درگیری منتشر شده در فضای مجازی


دادستان عمومی آبادان از برخورد قانونی با همه افراد درگیر شده و همچنین یک مامور حراست که در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی اقدام به برخورد ناشایست با یک خانم کرده بود، - حمید مرانی پور دادستان عمومی و انقلاب آبادان در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبادان، درخصوص ماجرای کلیپ اخیر منتشر شده در فضای مجازی، اظهار کرد: خانمی به یکی از منازل شرکت نفت در منطقه بریم مراجعه می کند که پس از در زدن با پسری مواجه می شود که با یک شی برنده او را مجروح می کند.

وی افزود: اهالی منزل جهت جلوگیری از آن خانم حاضر می شوند و با او درگیر می شوند و او را از ناحیه صورت مورد ضرب و جرح قرار می دهند که درگیری به بیرون از منزل کشیده می شود و بلافاصله ماموران حراست و مراجع انتظامی در محل حاضر شده و همه را به کلانتری منتقل می کنند.

دادستان عمومی آبادان با اشاره به پیگیری ها و تحقیقات صورت گرفته، گفت: مشخص شد آن خانم بابت اختلافات خانوادگی و مالی قبلی با صاحب منزل، به آنجا مراجعه کرده بود و به علت وارد کردن جراحت تحت قرار قانونی آزاد شده و تحت مداوا قرار گرفت؛ خانم صاحب منزل نیز تحت قرار قانونی قرار گرفته و اراد شد.

وی همچنین بیان کرد: مامور حراستی که به صورت ناشایست با آن خانم برخورد کرده بود نیز توسط قاضی کشیک احضار شده و بعد از تحقیقات لازم روانه زندان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با عوامل یک درگیری منتشر شده در فضای مجازی

برخورد قانونی با عوامل یک درگیری منتشر شده در فضای مجازی