مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 18:152020-10-22دانش

آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور


رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از 29 مهر آغاز  و تا 10 آبان ادامه دارد.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از 29 مهر آغاز  و تا 10 آبان ادامه دارد.

دکتر عباس سهراب زاده در گفت و گو با ایسنا، با تبریک به پذیرفته شدگان این دانشگاه، اظهار کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری بوده که از 29 مهر آغاز شده و تا 10 آبان ادامه دارد.

وی گفت: متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور اعلام شده، لازم است برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام به سایت دانشگاه پیام نور مراجعه کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام تصریح کرد: ثبت نام این دوره به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه آموزشی گلستان به نشانی http://reg.

pnu.

ac.

ir انجام می پذیرد .

سهراب زاده گفت : کلیه پذیرفته شدگان در این دوره باید در زمان اعلام شده جهت ثبت نام اقدام کنند و توجه داشته باشند که عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور

آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور