مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 17:302020-10-22ورزشي

سردار کرمی: کم توجهی به توسعه امکانات ورزش های هوایی موجب خروج ارز از کشور شده


شمار زیادی از علاقمندان به ورزش های هوایی به دلیل کم توجهی به توسعه امکانات و زیرساخت های این ورزش ها در داخل کشور به کشورهای همجوار می روند که موجب خروج ارز از کشور شده و این افراد هزینه های زیادی را متحمل می شوند.

- ایسنا/مرکزی فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: شمار زیادی از علاقمندان به ورزش های هوایی به دلیل کم توجهی به توسعه امکانات و زیرساخت های این ورزش ها در داخل کشور به کشورهای همجوار می روند که موجب خروج ارز از کشور شده و این افراد هزینه های زیادی را متحمل می شوند.

سردار سرتیپ حسن کرمی امروز پنجشنبه اول آبان ماه در آیین افتتاح باند پروازی فوق سبک شهید طهمورثی ساوه، هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای تبیین خدمات ناجا در ابعاد گوناگون برای مردم دانست و اظهار کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی بدون وقفه در تمامی نقاط کشور و مرزها با جانفشانی و ایثار، امنیت و آرامش را برای مردم فراهم می کنند تا مردم با برقراری امنیت در جامعه بدون نگرانی به فعالیت روزمره بپردازند.

وی افتتاح سایت پروازی را یکی از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی و یک کار بسیار خوب، تخصصی و حرفه ای دانست که طرفداران زیادی هم دارد و گفت: امیدواریم با افتتاح این سایت پروازی اتفاقات خوبی در این رشته در سطح شهرستان و کشور رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کرمی: کم توجهی به توسعه امکانات ورزش های هوایی موجب خروج ارز از کشور شده

سردار کرمی: کم توجهی به توسعه امکانات ورزش های هوایی موجب خروج ارز از کشور شده