مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 16:502020-10-22ورزشي

یک استقلالی بی تجربه جایگزین کریم باقری! / نیمکت تیم ملی جای کسب تجربه است؟


شاید برای مسوولان فعلی فدراسیون، پرداخت پول کمتر اولویت اصلی بوده باشد اما فردی که انتخاب می شود هم باید حداقل شرایط و قابلیت های لازم را برای کار در چنین سطحی که با آبروی ملی در ارتباط است، - پس از منتفی شدن حضور کریم باقری در تیم ملی فوتبال به دلیل مسائل مالی و اختلافات مختلف دیگر، اسکوچیچ در نظر دارد یک مربی ایرانی به کادر فنی تیم ملی اضافه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، گفته می شود گزینه جایگزین مرد کروات خسرو حیدری است که پیش از این سابقه بازی در تیم‌های استقلال و سپاهان را داشته و اگر مشکلی پیش نیاید مربی تیم ملی خواهد شد.

اما بحث اینجاست که توانایی و تجربه خسرو حیدری به هیچ عنوان در سطح کریم باقری نیست و اگر قرار بود از جمع استقلالی ها فردی انتخاب شود ، چهره های مستعد زیادی وجود داشتند که بعد از پایان دوران حرفه ای، تجربیات اولیه مربیگری را داشته اند.

چرا شان دستیاری تیم ملی فوتبال ایران که یکی از تیمهای برتر آسیاست تا این حد نازل شده است که اولین تجربه مربیگری یک بازیکن سابق، باید نشستن روی نیمکت تیم ملی باشد؟! شاید برای مسوولان فعلی فدراسیون، پرداخت پول کمتر اولویت اصلی بوده باشد اما فردی که انتخاب می‌شود هم باید حداقل شرایط و قابلیت های لازم را برای کار در چنین سطحی که با آبروی ملی در ارتباط است، داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استقلالی بی تجربه جایگزین کریم باقری! / نیمکت تیم ملی جای کسب تجربه است؟

یک استقلالی بی تجربه جایگزین کریم باقری! / نیمکت تیم ملی جای کسب تجربه است؟