مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 15:502020-10-22ورزشي

همایش فرصت های سرمایه گذاری در قصرقند برگزار می شود


فرماندار قصرقند از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد.

- همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان قصرقند برگزار می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، فرماندار قصرقند گفت: نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری با نگاه توسعه شهرستان، معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان جهت جذب سرمایه گذاران در هفته وحدت با مشارکت دستگاه های اجرایی شهرستان، بنیاد همدلان آینده نگر استان سیستان و بلوچستان (هاسب) و بنیاد علوی برگزار می گردد.

پاک اندیش فرماندار قصرقند در جلسه شورای اداری ضمن تبریک مناسبت های این ماه و پیشرو هفته انتظامی، هفته تربیت بدنی و ورزش و هفته وحدت بیان داشت: بخش عمده ای از امنیت، آرامش و آسایش امروز مردم مرهون تلاش های سبزپوشان نیروی انتظامی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به رعایت نظم و انضباط اداری تاکید کرد و گفت: مدیران باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند و با توجه به شرایط تحریمی و اقتصادی با تلاش چندبرابر و جهادی به توسعه شهرستان کمک نمایند.

فرماندار قصرقند به ارتباط تنگاتنگ مدیران با رسانه ها تاکید کرد و افزود: رؤسای دستگاه های اجرایی و خدمات رسان فرصت سوء استفاده را به رسانه های بیگانه ندهند و خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بطور مرتب از طریق رسانه های جمعی و فضای مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فرصت های سرمایه گذاری در قصرقند برگزار می شود

همایش فرصت های سرمایه گذاری در قصرقند برگزار می شود