مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-22حوادث

تعامل نیروی انتظامی با رسانه استانی در فرهنگ پذیری، نظم، ترافیک و حمل و نقل


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه تعامل نیروی انتظامی با رسانه استانی در فرهنگ پذیری، نظم، ترافیک و حمل و نقل همچنین جلوگیری از آسیب های اجتماعی بسیار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با ایام ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان با فرمانده این نیرو دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که تعدادی از معاونین و مدیران مرکز هم حضور داشتند، مدیرکل مرکز با تبریک هفته نیروی انتظامی و کسب عنوان موفق برتر پنجمین جشنواره مالک اشتر توسط فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی یادآور دلاوری ها، ایثار و فداکاری های مجموعه غیور نیروی انتظامی در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و مبارزه با انواع ناهنجاری هاست.

   وی تصریح کرد: بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می کند تا در سایه این امنیت، فعالیت ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی در اثر زحمات مخلصانه نیروهای انتظامی ظهور و بروز پیدا می کند.

  سید محسن لطیفی با بیان اینکه برخی ناهنجاری ها و سوانح  اتفاق افتاده در جامعه در عصر دیجیتال، در بستر فضای مجازی روی می دهد، ادامه داد: در چنین فضایی برای پیشگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل نیروی انتظامی با رسانه استانی در فرهنگ پذیری، نظم، ترافیک و حمل و نقل

تعامل نیروی انتظامی با رسانه استانی در فرهنگ پذیری، نظم، ترافیک و حمل و نقل