مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 13:102020-10-22اقتصادي

بازار بزرگ ترانس در انتظار شرکت های ایرانی


مشاور وزیر نیرو و سرپرست مرکز توسعه صادرات آب و برق وزارت نیرو گفت: بر اساس برآوردها بیش از 50 هزار ترانس فرسوده درمنطقه وجود دارد که حتی اگر شرکت های ایرانی بتوانند تعمیرات و بازسازی نیمی از آن را به خود اختصاص دهند، - بازار بسیار بزرگی را از آن خود کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی فرحناکیان در آیین افتتاحیه هفتمین کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور با اشاره به رتبه ایران در حوزه تولیدبرق گفت: ایران هم اکنون در این زمینه در رتبه 16 تا 18 دنیا قرار دارد.

وی اظهارکرد: با توجه به بازار گسترده ای که در حوزه تعمیرات و بازسازی ترانسفورماتورها در منطقه وجود دارد، باید تلاش کنیم سهمی از این بازار را از آن خود کنیم.

وی به دستاوردهای ایران در حوزه کاهش خاموشی ها، کاهش تلفات برق و .

اشاره کرد و افزود: اینکه حدود 19 سال خاموشیسراسری نداشتیم، دستاورد بسیار بزرگی است که بخش مهمی از آن مرهون تلاش های متخصصان در حوزه بهره برداری ازترانسفورماتورها بوده است.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو در حال حاضر مسئولیت کمیسیون مشترک ایران با 10 کشور را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: این فرصت بی نظیری برای شرکت های فعال در حوزه صنعت آب و برق ایجاد می کند تا بتوانند بازار خود را گسترش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بزرگ ترانس در انتظار شرکت های ایرانی

بازار بزرگ ترانس در انتظار شرکت های ایرانی