مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-22سياسي

فاز اول آشیانه هواپیما در فرودگاه اردبیل احداث می شود


معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با توافقی که با استانداری اردبیل انجام شده است، احداث فاز اول آشیانه هواپیما را در فرودگاه اردبیل آغاز خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی صفایی بعدازظهر امروز در نشست جمع بندی سفر به استان اردبیل اظهار کرد: با توافقی که با استانداری اردبیل انجام شده است، احداث فاز اول آشیانه هواپیما را در فرودگاه اردبیل آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به روند بهسازی باند فرودگاه اردبیل افزود: با توجه به شرایط خاص و نوع آسفالت ریزی، این امر در دمای خاص امکان انجام دارد که با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان، شرایط سخت خواهد شد.

تلاش برای تکمیل باند فرودگاه اردبیل در کوتاه ترین زمان ممکن معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا پیش از آغاز فصل زمستان و در روزهایی که امکان داشته باشد، کار را پیش ببریم و در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه بهسازی باند فرودگاه اردبیل را به پایان برسانیم.

گفتنی است؛ امروز معاون شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، معاون وزیر کشور، معاون وزیر راه وشهرسازی و معاون قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با همراهی نایب رییس مجلس شورای اسلامی با هدف بازدید و بررسی روند پیشرفت باند فرودگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول آشیانه هواپیما در فرودگاه اردبیل احداث می شود

فاز اول آشیانه هواپیما در فرودگاه اردبیل احداث می شود