مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-22سياسي

لزوم ایجاد مراکز پژوهشی برخورد خلاقانه با مجرمان/ تمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم


نماینده ولی فقیه در استان همدان خواستار راه اندازی مراکز پژوهشی در برخورد خلاقانه با مجرمان در پیشگیری از جرم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان همدان، هفته نیروی انتظامی را فرصتی مغتنم برای تقدیر از خدمات پرسنل این نهاد دانست و اظهار کرد: اقتدار و نیروی انتظامی موضوعاتی است که با یکدیگر گره خورده اند و آنچه از آن تداعی می شود، اقتدار اجتماعی نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه خدمات اجتماعی گسترده نیروی انتظامی در سطح جامعه، نشاندهنده میزان تاثیرگذاری این مجموعه در زندگی مردم است گفت: بسیاری از افراد در مکان های مختلف به نحوی در ارتباط با مجموعه خدمات نیروی انتظامی هستند.

امام جمعه همدان به تشریح شاخصه های پلیس در تراز انقلاب پرداخت و ابراز کرد: در موضوعاتی که قانونا هم نیروی انتظامی وظیفه ای ندارد، اما اخلاق و عدالت اقتضا می کند، این پرسنل با احساس وظیفه در صحنه های مختلف حضور دارند.

وی افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و اقتدار اجتماعی در جامعه است و به همین دلیل امنیت امروز جامعه ارتباط مستقیمی با زحمات شبانه روزی شما دارد و باید بگوییم این اقتدار محصول تلاش های شما سبز پوشان جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد مراکز پژوهشی برخورد خلاقانه با مجرمان/ تمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم

لزوم ایجاد مراکز پژوهشی برخورد خلاقانه با مجرمان/ تمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم