مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-22اقتصادي

افزایش 65 درصدی صدور جواز تاسیس در خراسان رضوی


معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتداء سال 99، 1704 فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری 16 هزار میلیارد تومان و اشتغال 44 هزار نفر در استان صادر شده که نسبت به سال گذشته با افزایش حداقل 65 درصدی مواجه بوده ایم.

- معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی مطرح کرد افزایش 65 درصدی صدور جواز تاسیس در خراسان رضوی ایسنا/خراسان رضوی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتداء سال 99، 1704 فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری 16 هزار میلیارد تومان و اشتغال 44 هزار نفر در استان صادر شده که نسبت به سال گذشته با افزایش حداقل 65 درصدی مواجه بوده ایم.

جواد خزاعی امروز، 1 آبان ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: تا پایان این ماه برای جذب اعتبارات تبصره 18 مهلت داده شده و قرار است تا پس از اتمام این مهلت، اعتبار باقی مانده در کل کشور شناور شود و هر استانی که بیشتر برای این امر تلاش و کوشش نماید، می تواند اعتبار باقی مانده را از سایر استان ها جذب کند.

وی با اشاره به آمار پروانه تاسیس تصریح کرد: از ابتداء سال 99، 1704 فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری 16 هزار میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 65 درصدی صدور جواز تاسیس در خراسان رضوی

افزایش 65 درصدی صدور جواز تاسیس در خراسان رضوی