مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-22سياسي

ابراز همدردی گروهی از عراقی ها از نبود ایرانی ها در مراسم اربعین


حجت الاسلام والمسلمین اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت: زائران، خدمت گزاران و موکب داران عراقی، از نبودن زائرین ایرانی در مراسم اربعین امسال ابراز همدردی کردند.

- حجت الاسلام والمسلمین اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت: زائران، خدمت گزاران و موکب داران عراقی، از نبودن زائرین ایرانی در مراسم اربعین امسال ابراز همدردی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد به عنوان مسئول کمیته فرهنگی اربعین عراق با تیم رصد اربعین 99 نشستی را به صورت وبینار برگزار کرد.

دراین وبینار حجت الاسلام حمید احمدی مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین به طور مختصر شرحی از چگونگی تشکیل تیم رصد اربعین 99 و اهدافی که این تیم دنبال می کند را مطرح و به برخی از اقدامات موثر و مفید در اربعین امسال اشاره کرد.

درادامه حجت الاسلام اباذری رایزن فرهنگی ایران در بغداد، ضمن تشکر وقدردانی از زحمات اعضای کمیته فرهنگی ستاد اربعین و بخصوص اقدامات تیم رصد، اربعین سال 99 را یک اربعین متفاوت و در عین حال دارای فرصتهای فراوانی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز همدردی گروهی از عراقی ها از نبود ایرانی ها در مراسم اربعین

ابراز همدردی گروهی از عراقی ها از نبود ایرانی ها در مراسم اربعین