مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-22اقتصادي

مراجعان کرونا به بیمارستان اردکان کاهش یافت


سرپرست بیمارستان ضیایی اردکان ضمن تشکر از مردم اردکان در مقابله همگانی با ویروس کرونا، گفت: با رعایت کامل پروتکل ها گذر از روزهای سخت را برای خود و دیگران آسان کنیم.

- ایسنا/یزد سرپرست بیمارستان ضیایی اردکان ضمن تشکر از مردم اردکان در مقابله همگانی با ویروس کرونا، گفت: با رعایت کامل پروتکل ها گذر از روزهای سخت را برای خود و دیگران آسان کنیم.

دکتر محمدحسن صدرالدینی امروز پنجشنبه در گفت وگو با ایسنا گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش چند برابری مراجعین به این مرکز بوده ایم ولی براساس برنامه ریزی انجام شده، تخت های بخش کرونا را از 25 تخت به 37 تخت افزایش داده ایم.

وی همچنین از تغییر کاربری بخش دیگری از بیمارستان به منظور آمادگی جهت بستری بیماران کووید 19 در صورت نیاز خبر داد و گفت: البته در حال حاضر پرسنل زحمتکش این مرکز با وجود خستگی زیاد با تمام قوا در حال ارائه خدمات مطلوب به مراجعین عزیز هستند.

صدرالدینی تاکید کرد: از آنجایی که رسالت هر مرکز درمانی، پذیرش بی چون و چرای بیماران است، این بیمارستان نیز براساس اخلاق حرفه ای خود پذیرای بیماران مشکوک به کروناست؛ هرچند که خوشبختانه تعداد بستری اردکانی ها حاضر در بیمارستان با توجه به رعایت پروتکل ها بسیار کمتر شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعان کرونا به بیمارستان اردکان کاهش یافت

مراجعان کرونا به بیمارستان اردکان کاهش یافت