مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-22اقتصادي

بیش از 90 درصد موقوفات سقز سند مالکیت دارند


90 درصد از موقوفات شهرستان سقز سنددار هستند و 10 درصد دیگر هم زمین هایی در مقیاس کوچک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، جهاندار امجدی ظهر امروز در مراسم افتتاح یک ساختمان موقوفه در شهر سقز اظهار داشت: سنددار کردن بزرگترین قدم برای حفظ موقوفات است، که در این راستا 90 درصد از موقوفات شهرستان سقز سنددار هستند و فقط 10 درصد از موقوفات که آن هم زمین هایی در مقیاس کوچک هستند، سند ندارند.

وی افزود: در یک سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اجرای نیت واقفان در بخش تعمیرات و هزینه های ضروری مساجد، حق الزحمه امام جماعت و خادمان مساجد، توزیع بن نقدی و سبد غذایی بین امام جماعات و خادمان، کمک به طلاب علوم دینی، توزیع بسته مواد غذایی بین مددجویان و موسسات خیریه هزینه شده است.

امجدی یادآور شد: برگزاری مسابقه های قرآن شهرستانی، برگزاری دوره تربیت حافظان قرآن، اجرای طرح دست های مهربانی، اجرای پروژه سرمایه گذاری و بازسازی مسجد روستای چی چی خوار و مسجد ملاابراهیم با هزینه از محل درآمد موقوفات انجام شده است.

وی بیان داشت: کمک به فقرا و نیازمندان، ایتام و افراد بی سرپرست، کمک به مساجد و اماکن مذهبی، کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت، کمک به بیماران نیازمند، کمک به ترویج فرهنگ قرآنی و تامین جهیزیه افراد بی بضاعت از  نیازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد موقوفات سقز سند مالکیت دارند

بیش از 90 درصد موقوفات سقز سند مالکیت دارند