مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-22اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در همدان با دستور رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز طرح سراسری افتتاح، واگذاری گروهی زمین و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن به دستور رییس جمهور و با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی همدان، مدیرکل بنیاد مسکن و سایر مدیران ذیربط به صورت ویدئوکنفرانس در دفتر استاندار همدان برگزار شد.

استاندار همدان در این جلسه اظهار کرد: تاکنون 23 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند که در حال برنامه ریزی و اجرا برای تامین مسکن متقاضیان هستیم.

سید سعید شاهرخی در ادامه با اشاره به اینکه برای تامین مسکن نیاز به اراضی مناسب داریم که در اختیار سازندگان قرار دهیم گفت:  تاکنون حدود 33 هکتار زمین برای 7 هزار و 700 واحد تامین شده و برای واگذاری در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم کمبود این زمین ها را با الحاق اراضی مناسبی که در شهر همدان و ملایر وجود دارد، تامین کنیم.

استاندار همدان بیان کرد: در کارگروه امور زیربنایی تصمیم گرفته شده 680 هکتار از اراضی مناسب شهر همدان به شهر الحاق شود و در جلسه هفته آینده آخرین وضعیت پیشرفت کار بررسی خواهد شد.

وی در خصوص فرایند صدور پروانه و شروع عملیات اجرایی این پروژه ها نیز گفت: به شهرداران تاکید شد یک خط ویژه برای این امر اختصاص دهند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در همدان با دستور رییس جمهور

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در همدان با دستور رییس جمهور