مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-22پزشكي

توضیح وزارت بهداشت در خصوص ظرفیت پذیرش بومی داوطلبان دستیاری دندانپزشکی


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت نحوه و ظرفیت بومی پذیرش داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی سال جاری را تشریح کرد.

- رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت نحوه و ظرفیت بومی پذیرش داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی سال جاری را تشریح کرد.

دکتر سعید هاشمی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب در خصوص حواشی آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی در سال جاری، اظهار کرد: به دنبال تغییر ظرفیتی که در سهمیه بومی آزمون دستیاری دندان پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی ایجاد شد، یعنی ظرفیت پذیرش از دانشگاه های دولتی مبنای محاسبات قرار گرفت، در نتیجه تغییراتی در ظرفیت های این آزمون ایجاد شد که مجددا اجازه انتخاب رشته را به داوطلبانی که سهمیه بومی را زده بودند، داده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس قانون عدالت آموزشی 30 درصد ظرفیت پذیرش در دانشگاه ها به پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم و بر اساس نیاز استانی در چارچوب نظام سطح بندی قرار میگیرد، یعنی وزارت بهداشت موظف است 30 درصد از ظرفیت پذیرش را به پذیرش بومی با اولویت و نیاز استان های محروم اختصاص بدهد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس نیاز استانی ها، وزارت بهداشت استان هایی که مشمول پذیرش سهمیه های بومی شوند را مشخص می کند که این اتفاق امسال نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح وزارت بهداشت در خصوص ظرفیت پذیرش بومی داوطلبان دستیاری دندانپزشکی

توضیح وزارت بهداشت در خصوص ظرفیت پذیرش بومی داوطلبان دستیاری دندانپزشکی