مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-22ورزشي

تجهیر 33 خانه ورزش روستایی در اصفهان


مراسم ارسال تجهیزات به 33 خانه ورزش روستایی استان اصفهان در محل گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان، مهدی اسدی در مراسم ارسال تجهیزات 33 خانه ورزش روستایی به روستاهای شهرستان اصفهان اظهار: پیام ما به روستاییان این است که باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به ورزش بپردازند، چون ورزش شرط اول سلامتی است.

رییس هیأت ورزش های روستایی و بومی محلی استان اصفهان ادامه داد: به کم برخوردار ترین روستاها هم اهمیت می دهیم و نسبت به تجهیز خانه های ورزش روستایی آن ها اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امروز تمامی روستاهای شهرستان گلپایگان به خانه های ورزش روستایی مجهز شدند و تا پایان سال هم 3 شهرستان دیگر از لحاظ تجهیز خانه های ورزش روستایی تکمیل خواهند شد.

اسدی در پایان گفت: تا این لحظه 537 خانه ورزش روستایی در استان اصفهان افتتاح شده و امیدواریم در دهه فجر انقلاب اسلامی بتوانیم این تعداد را به بیش از 600 خانه ورزش روستایی برسانیم که در این راه از همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و باشگاه ذوب آهن کمال تقدیر و تشکر را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیش از این مراسم به مناسبت هفته تربیت بدنی جامعه ورزش شهرستان اصفهان با حضور در گلستان شهدا ضمن گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنان، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیر 33 خانه ورزش روستایی در اصفهان

تجهیر 33 خانه ورزش روستایی در اصفهان