مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-22اقتصادي

رشد 108 درصدی صدور پروانه کسب در یزد از ابتدای امسال


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از رشد 108 درصدی صدور پروانه کسب از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از رشد 108 درصدی صدور پروانه کسب از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد.

محمد رضا علمدار یزدی در این باره گفت: از ابتدای سال تاکنون افزون بر سه هزار و 300 واحد صنفی جدید در این استان پروانه کسب دریافت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 108 درصد رشد داشته و موجبات اشتغال هشت هزار نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان این که پروانه کسب مجوزی برای شروع کسب و کار یا حرفه است، ادامه داد: در مدت یاد شده مجوز فعالیت یک هزار و 570 واحد صنفی استان هم تمدید شده است.

رییس سازمان صمت استان گفت: متقاضیان دریافت پروانه کسب از هر یک از اتحادیه های صنفی میتوانند با مراجعه به سامانه ایرانیان اصناف، رسته دلخواه خود را انتخاب کرده و پس از مطالعه آیین نامه صدور پروانه کسب، با تکمیل فرم اطلاعات درج شده در سامانه، تقاضای خود را از طریق سایت به اتحادیه مربوطه ارائه داده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی اظهار کرد: اتحادیه های صنفی پس از دریافت اطلاعات مربوط به متقاضی دریافت پروانه کسب اقدامات بعدی از قبیل بررسی تقاضا، اعزام بازرس، صدور استعلام و پروانه کسب را مطابق با قانون نظام صنفی انجام خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 108 درصدی صدور پروانه کسب در یزد از ابتدای امسال

رشد 108 درصدی صدور پروانه کسب در یزد از ابتدای امسال